I made this widget at MyFlashFetish.com.

putih itu suci ! (:

Wednesday, January 25, 2012

hee~ aku ni bengom OoO'

hey . . assalamualaikum. . . mood : *mengeluh* lantak ar kan . . . mood aku mcam mane pon . . aku dok kesoh . . yang penting masih mencari hati yang cerie nieyh .!!! . . . hahahaha #suke sowng# mcam gile jeaa . cakap mcam keling jea dye nih . (: haha ~mengutuk org pom ley sngkan hati keaa..hee~ mcam2 laar . . tapi yang pnting mood aku jaauuhh nun di saaaaaaaaaaannnnnnnnaaaaaaaaaa ... malam nie mood aku dok lekat kat badan . ia melarikan diri ke mane saye pom tak tahu , saye masih mencari. . di manakah mood saye itu . . smpai skrang masih mncari . noni's says : hey mood . . .kembali lah kau ke hati ku . .sbb aku amat memerlukanmu pada malam ini tanpamu aku bisa jadi kemurungan . mood's says : aku takkan ke hatimu smpai aku tidak ketemu ape yang bakal membuat aku terhibur . noni's says : lantak kau ahh . . kalau kau masih mencari . . smpai bile2 pun kau takkan dapat punye.. sbb takde ape yang akan menceriekan dirimu . mood's says : aku masih tetap akan mencari smpai aku berjaye .. noni's says : suke hati kau lahh .. kalau kau nak cari . cari laahh . . k bhaii . .
alamak.. ape crite aku buat nie merapu gilee . . haha saje mnyenangkan hati.. sekejap je kowt . argghh ~ AKU NI BENGONG .~ mkaseeyh ..... hee~ okelah dah takde ape yang nak dibualkan lagi . . rase mcam SUCKS gilew malam niee . .~ nice to sharing with you (: .

roger and out . . . . .

nurhusnieyahmuda.blogspot.com .the life of 200198.

No comments:

Post a Comment