I made this widget at MyFlashFetish.com.

putih itu suci ! (:

Friday, July 22, 2011

KENE MARAH LAGI!!

heypp.......sedieyh gler...aku.......knape..rrr....stiap kali kau blik...mulut kakak..aku mesti bising..arrr....terutamanya si kembar tuh......hey korang ingt...aku nim mcm tunggul kayu yg tkde perasaan tu ker?....aku ni manusia yg normal la...punye perasaan.....aku tau laa..aku ni adik korang..tpi jngan laa..gile kuasa....my mom tk laa....bnyak membebel..tpi...mytwin sister nim...mngalahkan mak aku jer...membebel.....hey die ingt aku nim baik sngt..ker....cpat..brubah kerr....hurmm sabor jelaa..noni..eaa....gne2...pon dieorng ttap kakak aku.......

BAGAI AIR YANG DICINCANG TAK AKAN PUTUS LA.....

sjahat...mne pom diorang...aku tetap sayang diorang.......perghh...mmg dramatik laa..aku nim..hahahhaaa.....

LESS  BUT NOT LEAST!!

nurhusnieyah muda :/

No comments:

Post a Comment